Vrijeme:
Dubrovnik

Danas:

26°

 

Sutra:

min23° max27°

 

« Aktualno

REAGIRANJE STANOVNIKA RIJEKE DUBROVAČKE NA IZJAVE GRADONAČELNIKA ANDRA VLAHUŠIĆA O PROJEKTU KANALIZACIJE

Zar bi ovaj Božji dar prodali za pet milijuna kuna?

Oliver · 02.11.2009. 13:45 · Pročitano 3396 puta · Komentiran 57 puta

· ·   ·  

Reagirajući na izjave gradonačelnika Andra Vlahušića vezano za projekt kanalizacije Rijeke dubrovačke objavljene u našem tjedniku i portalu, stanovnici s tog područja poručuju gradonačelniku kako su njegove izjave da su stanovnici protiv kanalizacijskog sustava neargumentirane.

- Želimo naglasiti da ste na navedenu raspravu biti pozvani (protokolarno i mail-om) od strane mještana i gradskog kotara Komolac, no međutim na raspravi se niste pojavili. Također podebljanim slovima naglašavamo da nismo protiv kanalizacijskog sustava Rijeke dubrovačke niti smo protiv prosperiteta Grada, ali smo protiv suludog rješenja projekta kakav nam se nameće! Naime u samom začetku ovog projekta kada je još bio na nivou idejnog rješenja na predstavljanju istog mještani su izrazili svoje neslaganje i predlagali rješenje kakvo danas zagovaraju, ne iz nekih sitnih osobnih interesa već iz želje da očuvaju rijeku i njezin krajolik za nadolazeće generacije! Ni tada kao ni sada iz gradskih struktura i iz Vodovoda nisu marili za naše sugestije i naš prijedlog rješenja iako se nameće kao prirodno i logično – stoji u pismu kojeg s uputili stanovnici Rijeke dubrovačke.

Stanovnici tvrde da nije riječ o tome je li njihovo rješenje tehnički bolje nego je riječ o pet milijuna kuna za koliko se povećava cijena projektnog rješenja koje zagovaraju.

- Zar bi ovaj Božji dar prodali za pet milijuna kuna u vremenu kada Vodovod oprašta stotine milijuna kuna «odabranim» potrošačima. Zar bi ikada prodali ovaj Božji dar za pet milijuna kuna?! Paradoksalno je da nam o navedenom projektu govorite kao najboljem mogućem rješenju kada u istom tjedniku na istoj strani, tekst iznad ovog, pod naslovom „Grad mora osnovati krizni stožer za kanalizaciju“ čitamo, a i živi smo svjedoci kako je postojeća gradska kanalizacija u lošem (da ne kažemo katastrofalnom) stanju iako je prošlo tek četrdesetak godina od njezine izvedbe – pitaju se stanovnici tog gradskog područja.

Stanovnici su mišljenja kako „gradske strukture vlasti pošto po to žele izgraditi bilo kakav kanalizacijski sustav u Rijeci dubrovačkoj kako bi zadovoljili zakonske okvire da Libertas, Vodovod, Sanitat i ostala komunalna poduzeća u okviru nekakvog Holdinga mogu preseliti iz Grada u Komolac“.

Želimo također javnost upoznati kako se po sadašnjem rješenju sva kanalizacija iz gornjeg sliva rijeke, iz buduće «servisne zone», iz marine Mino Pracat, prometnog Libertas itd. dovodi do crpne stanice kraj starog mosta preko Omble i preko njega prebacuje na drugu stranu rijeke u Rožat kako bi se tom stranom dovela do Mokošice, a onda opet prebacivala podvodno iz Mokošice u Sustjepan. Naprijed navedena crpna stanica nalazi se svega četiristo metara od izvora Omble i vodocrpilišta i najslabija je točka ovog sustava. U nekim zemljama Svijeta ovakvo bi blago čuvali poput Svetog grala, dok se naše strukture vlasti odnose kao prema starom skladištu u koje trpaju sve što im smeta u njihovom dvorištu Gospodo prestanite razmišljati da pitka voda izvire na vašim kućnim slavinama, ona još uvijek izvire u Komolcu!!! – navodi se u pismu stanovnika Rijeke dubrovačke. KF

Komentari korisnika:

Pregledaj: ·Otvori sve

vlasnik vlasnik · 07.11.2009. 14:33 0

Ni tada kao ni sada iz gradskih struktura i iz Vodovoda nisu marili za naše sugestije i naš prijedlog rješenja iako se nameće kao prirodno i logično – stoji u pismu kojeg s uputili stanovnici Rijeke dubrovačke.CITAT
ZABORAVILI STE, BILI STE NA VLASTI, PUHALI STE U ISTI ROG, I KASNO STE POČELI MISLITI SVOJOM GALAVOM

1 odgovor

Daru Daru · 09.11.2009. 14:03 0

Ja neznam jesi li ti uopće upućen u temu jer da jesi znao bi da se stanovnici toga kraja bune protiv ovakvog rješenja već 5-6 godina. To "bili ste na vlasti i puhali u isti rog" ti ne stoji. Ljudi se ne bune sad "kad su donešeni planovi" nego već godinama predlažu drukčije i bolje rješenje.

0 odgovora

vlasnik vlasnik · 07.11.2009. 14:29 0

DA, tako je, kakli ste 20 godina i kad su planovi donešeni bunite se. Zaustavite sve projekte iz GUP-a. Samo se mogu graditi vile u zelenilu. Nedajte skinuti plombe u zemljišniku( prostor RIJEKE DUBROVAČKE JE ZAŠTIĆEN SPOMENIK KULTURE) koje je postavila plemenita familja Beretić, upravo zato da ljudi koji nemaju osjećaj za Dubrvački kraj unište ga betonizacijom. Prijatelji dubrovačkih starina gdje ste, ovo je i dio vašeg posla.
Obnovimo stari VODOVOD DUBROVAČKI, IZMJESTIMO SKLADIŠTA u manje vrijedan prostor.

0 odgovora

raguzeo raguzeo · 07.11.2009. 10:25 0

zar doktor ( gradonačelnik) nije obećao na preizbornom skupu da će očuvati komolac, rijeku, okoliš, zašto onda navljuje o preseljenju gradskih poduzeća zelenu oazu, uvejrili smo se da su oni koji su se nekada i vezivali protiv parkinga uveli još parkinga i prevarili birače ali i ovo će biti najveća prevara, zašto građani šute.... boje se...da nebude gore... ljepotu rijeke dubrovačke ne smije uništiti nitko sa dovođenjem nove tehnologije i velike izgradnje a ponajmanje netko ko je doktor ?!

0 odgovora

Maro i Baro Maro i Baro · 05.11.2009. 01:01 0

@Dundo Maroje
Gradski hladni pogon je najveca rupa u blagajni, pa garaza koju su ocito svi zaboravili jer je mjesec dana kao bila puna, pa 60 novih autobusa itd itd... i sto sad treba to iskimciti od polugladnog naroda? Pa okrenite se malo oko sebe! Sto vidite? Ja sve vise vidim yuga i zastava , starijeh golfova po putu, otkaza na svakom kantunu...
A da okle će nam više uzimat ja se pitam.
Ma ne pada im napamet smanjit visak zaposlenih , svoje naknade, previsoke place itd.... pa svak moze tako upravljat...ali zato trebaju skule???
Isto je i s problemom "muko moja predi na drugoga"... i jopet se nekima oćito pogodoje, a zašto nikad nećemo znat.
Ja vazda govorim 100 ludijeh je pametnije od jednoga pametnoga, pa ti vidi.

1 odgovor

Tri čavla Tri čavla · 05.11.2009. 05:59 0

od slova do slova................hm.....možda ne vidim toliko Yuga i zastava........ali definitivno sve više starih auta.......Banke sve više nude vraćena vozila.........a face se sve više voze u korejskim i kineskim terencima.

0 odgovora

pekar pekar · 03.11.2009. 19:18 0

Olga i Vlahušić su prevarili birače s naplatom parkinga!

0 odgovora

Dundo Maroje Dundo Maroje · 03.11.2009. 18:43 0

Antirevolucija > da ti budem iskren, nisam nimalo oduševljen naplatom parkinga na Vojnoviću. To je užasan potez. Nisam se tome potezu radovao ni prije kada je to bio ilegalan način naplate, a niti sada kada je legalan. Međutim kada nama naplacuju na Vojnoviću onda nema smisla da ne naplacuju uz Batalu ili negdje drugdje.

Ajmo biti iskreni i zapitati se zašto je gradonačelnik to napravio. Meni prvo pada na pamet političko samoubojstvo. Uvesti parkinge na svakom kutku našega Grada.

Kada malo bolje razmislim padne mi na pamet da drugog izlaza nisu imali. 50 000 000 milijuna kuna duga nije mala stvar i nelikvidnošću gradske uprave stagnira cijeli Grad i okolica. Nekako treba pokriti minuse, pa makar i neatraktivnim načinom. Žalosno, ali istinito.

1 odgovor

Tri čavla Tri čavla · 04.11.2009. 13:37 0

E moj Dundo........da mi vidimo štednju i restrikciju na Milovim koncertima.......reprezentaciji......smanjenju birokracije (u gradu).......odricanju od onih famoznih 1000 kn za članove odbora ili kako se već zove.........da vidimo objavu svih primanja u gradu........iznosa i brojeva dnevnica.......javno i transparentno kako je obečano jer MI koji plačamo prirez....mi smo gradski POSLODAVCI...........onda bi možda i prihvatili ovo obrazloženje!

0 odgovora

antirevolucija antirevolucija · 03.11.2009. 16:03 0

Nevidim nigdje Eko Ombliće sa gospođom Šimunović, oli su im kupili šutnju?

1 odgovor

Tri čavla Tri čavla · 03.11.2009. 16:54 0

To se i ja čudim.......možda su oni ipak udruga koja će primiti nešto solada.....ili su ljubomorni što i netko drugi ima što za rijet!!!!! a možda je tetama sad neugodno poslati male anđele da viću na dunda ANDRA....kojega su i one podržavale.

0 odgovora

antirevolucija antirevolucija · 03.11.2009. 15:59 0

@ Dundo Maroje dnevna problematia Grada jest osnovna djelatnost političkog djelovanja (prepucavanja). Svaka vlast koja nesluša želje građana nije dostojna iste predstavljati, bilo iz SDP-a ili HDZ-a. Sve su stranke interesne zajednice koje rade isključivo za svoje uske interese. P.S. Kakvog si mišljenja pošto si sa Vojnovića a u vezi naplate parkiranja i njenog poskupljenja? Da se i ti politički prilagođavaš sitaciji vidi se da ste prvo javno prosvjedovali protiv naplate parkinga, da bi dolaskom na vlast sve to predstavili kao rješenje struke i neophodnu potrebu Grada tj. aktualne vlasti.

1 odgovor

Tri čavla Tri čavla · 04.11.2009. 13:32 0

Potpisujem........ne dajmo da nam sadašnja vlast....prodaje fore bivše.....a do ovog mjesta je došla na obečanjima da to neće raditi!

0 odgovora

Dundo Maroje Dundo Maroje · 03.11.2009. 12:29 0

Lijepo bi bilo kada dnevna problematika Grada ne bi prerastala u dnevno politička prepucavanja. Ionako će se sve riješiti opnako kako struka kaže. Ne pita mene na Vojnoviću nitko kako hoću riješiti kanalizaciju ili bilo što drugo već rade. Kada mi povecaju pritisak vode popucaju mi cijevi, nitko mi ne kaže prije. Vama se u Komolcu dozvolilo da kažete ali zadnju rijec ce imati ljudi koji znaju.

1 odgovor

Daru Daru · 03.11.2009. 13:26 0

Ovdje se radi o potencijalnoj ekološkoj bombi i problemu ne Komolca nego cijelog Dubrovnika. Nitko nije dozvolio Komolcu da sam kaže nego se ljudi sami organizirali.
Što se tiče okretanja stvarnih životnih problema u dnevnopolitička prepucavanja to je naš najveći problem što se odma misli da iza stoji neka politička struja.
Obje vlasti su gurale ovakav projekt, ali je pitanje hoće li ova poslušat zdrav razum ili neće.

1 odgovor

Dundo Maroje Dundo Maroje · 03.11.2009. 15:38 0

Imas pravo, možda čak, ako se nema 5 milijuna kuna, odustati godinu dana dok se ne pronađe novac.

0 odgovora

marjan marjan · 03.11.2009. 11:26 0

Bivsa gradonacelnica a i ovaj novi gradonacelnik imaju iste ciljeve,apsolutno sve komunalije smjestit u Komolac.Valjda se vode onom krilaticom Zdravi grad,a nisu valjda zaboravili i da je Komolac gradski kotar.Naravno da treba poduzeti sve zakonski moguce akcije pa ako treba i zatvorit magistralu kroz Komolac,zapuhat ce bura i zatvorit ce se most,opet ce sve prolazit kroz Komolac,a zima je bit ce bure.
Gradonacelnice,dobro razmislite prije nego sto odlucite sto Vam je radit.

1 odgovor

lloovro lloovro · 03.11.2009. 12:02 0

ma što ti njega savjetuješ da razmisli,tko si to ti da unaprijed prijetiš zatvaranjem javnih prometnica,i ti biGrad odsjekao kao susjedi vam trebinjci svojevremeno... smjenite vlahušića,vratite šuju i sve riješeno...

0 odgovora

marcro marcro · 03.11.2009. 09:53 0

šta se tiče prireza kako to da meni iz mokošice svaki mjesec se s plaće skida 124 kn prireza a mom kolegi koji živi u splitu ,na istom radnom mjestu s istim iznosom plaće skida se 81 kn????!!!ltoliko o ne plaćanju prireza!i da točno je da i sada sva kanalizacija ide u rijeku al govorio sam o tome kad nestane struje šta je često ovdje i kad se iz tih pumpi masa tih fekalija odjednom nadje u rijeci i dodajte malo južine pa zamislite šta će to bit i tu nije bitan ni HDZ ni SDP ni HNS ni jedna stranka bitna je samo kvaliteta života nas običnih ljudi

1 odgovor

Dubrovnik2 Dubrovnik2 · 03.11.2009. 12:20 0

Stari, za te stvari služi godišnja prijava poreza na dohodak. Do prije nekoliko godina odmah su ti računali olakšicu a danas država želi lovu odmah a ti prijatelju na kraju godine dokazuj da imaš pravo na povratak love a kamate zaboravi. Od prošle godine tek sad isplaćuju ovu lovu.

0 odgovora

lloovro lloovro · 03.11.2009. 08:46 0

-komentar skraćen - admin - .... a ti gradonačelniče prestani trošiti naše novce, kojih ionako malo imaš, na ove koji su glasali protiv tebe a ne plaćaju ,kako ovdje neki navode ni poreze ni prireze.... neka im to sve plate firme koje je 'azur' naveo u svom postu...
poslije tebe, nakon četiri godine će im dube ponovno doći pa neka grade... uostalom neka daju trebinjcima izlaz na otvoreno more, kao ovi njihovi jučer u Saboru slovencima, pa će sve riješiti...

3 odgovora

Daru Daru · 03.11.2009. 10:53 0

često spominješ trebinjce izgleda da su ti jako dragi. Rijeka dubrovačka ima status područja posebne državne skrbi (duplo manjeg ranga nego Župa ili Konavle) zato što su je 1991 godine posjetili (čitaj popalili i porušili) upravo ti trebinjci koje ti toliko prizivaš. Nek te bude sram!!!!!!!!!!
Ovdje se ne rješava kanalizacije Nove Mokošice, ona je riješena nego slijedećih naselja za koja ti vjerovatno nikad nisi čuo i gdje ljudi žive stoljećima prije nego su tvoji preci došli u Dubrovnik. Prijevor, Rožat, Komolac, Čajkovići, Čajkovica, Knežica, Šumet.... U tim mjestima 2/3 kuća su bile zapaljene u ratu i zato ne spominji više te tvoje Trebinjce

1 odgovor

lloovro lloovro · 03.11.2009. 11:56 0

@daru, kao prvo moji preci nisu došli u dubrovnik,nego je dubrovnik njih ovdje našao! gotovo,nema priče dalje!
a tvoji...? ne prizivam ja nikakve trebinjce, a sram neka bude vas adz-ovce, koji šurujete s njima po vladi i saboru ( vidi s kime ste sastavili sabor i vladu da dođete na vlast ) a u dubrovniku... posebna priča kako ste vladali prošlo vrijeme s autobusima birača iz susjedne države,a u njoj su ti trebinjci ako neznaš... gotovo,nema dalje priče!
a da ne idete u zatvaranje te magistrale,smijenite vlahušića i dovedite ponovno šuju i problemi rješeni...gotovo,nema dalje priče!

1 odgovor

Daru Daru · 03.11.2009. 13:19 0

1. Ako su tvoji preci u Dubrovniku stariji od Dubrovnika ostavljam tebi da filozofiraš o toj tezi sam sa sobom. O svojim precima nemam namjeru s tobom raspravljat pogotovo ne u temi o kanalizaciji.
2. Uporno u dva svoja posta spominješ trebinjce i pozivaš Riječane da im daju izlaz na more što je suvišno uopće komentirat.
3. HDZ-ova vlada je progurala sporazum sa Slovencima, a podržali ga i ostali HNS itd, SDP suzdržan,,, vidi vraga, ja po tom pitanju nisam suzdržan, protivim se bilo kakvom prodavanju teritorija, kako Savudrijske vale, tako Vukovarske ade i konavoske Prevlake. Sve su vlade po tom pitanju napravile izdaju i sramotu, a najodgovorniji su oni koji donesu konačnu odluku, a to je aktualna vlast. Kako po pitanju Savudrijske vale tako i po pitanju kanalizacije Rijeke dubrovačke. Ova gradska vlast ima priliku ispraviti grešku, a hoće li to je jedino pitanje, nadam se da hoće.

1 odgovor

lloovro lloovro · 03.11.2009. 14:57 0

čovječe shvati da nema ova vlast ni bilo koja druga ništa s tim, nego struka... ( vidi ovo- neki dan nas nekolicina upali prijatelju kirurgu u op.salu na medarevu i kažemo mu pa i mi znamo što i ti,a on nam dao da op. slijepo crijevo i umro pacijent)... shvaćaš poantu,a sve ostalo što sam pisao je u nekom kontekstu s nečim na ovim prostorima i to dosta toga u realnom vremenu...a ovo o filozofiranju...? ne mogu shvatiti da se znaš služiti PC, a da nisi čuo za Ilire,pa i za one prije njih....

1 odgovor

Daru Daru · 03.11.2009. 15:24 0

dobro sori ako si Ilir onda ajde popni se na Orlanda da te svi vide i da ti se dive. Svaka čast ako ti se obitelj tako dugo očuvala a da se nije miješala sa hrvatima. Ne susrećem svaki dan živog Ilira, samo provjeri možda su ti preci biti staroegipčanini ili potomci nekog svrgnutog faraona koji je pobjegao u ove krajeve.
Ali pričamo gluposti obadvojica ostavi se predaka tema je kanalizacija.... shvati ti da projektiranje kanalizacije nije isto što i posao kirurga u operacijskoj dvorani. Već sam ovdje negdje rekao da je struka projektirala i Novu Mokošicu ružnu i besmislenu kakva jest i most preko Maslenice koji je više zatvoren nego otvoren i kanalizaciju u Dubrovniku (ne mislim na onu staru Dubrovačku) od koje cijeli grad smrdi od Gruž, Batale do Pila.
Neovisna struka je rekla da je ovo što mještani predlažu u redu i bolje rješenje, a ovisna struka tj- projektanti su napravili ono što je jeftinije po naputcima prvo one hdz-ove, a sad ove vlasti. Malo se više upoznaj s ovom temom pa će ti bit jasnije. Zašto sve gradske vlasti žele napraviti brže i jeftinije ovu kanalizaciju... zato što se nemože u Komolac preseliti JP Libertas, Čistoća i svi drugi pogoni dok nemaju riješenu kanalizaciju. Da nije toga ne bi nijedna vlast tamo radila kanalizaciju.

1 odgovor

lloovro lloovro · 03.11.2009. 17:37 0

bez uvrede, ali nemoj ni ti vrijeđati mene,pa mislim da vrijeđaš i sebe ako pišeš istinu ...
naime,negdje si napisao da su tvoji preci dugo na ovim prostorima,pretpostavljam još u vrijeme Republike,što može biti činjenica,jer imam dosta prijatelja i poznanika iz mjesta koja si naveo kojima je starina još od Republike...moji su po predanju više od 6000 g. na ovim prostorima,a takvih loza ima jako puno na području bivše Dubrovačke Republike...ja se ne sramim što su moji do 1815 g. po nacionalnosti bili Dubrovčani,a onda su 'dobrovoljno' postali Hrvati, a postoji vjerojatnost da su to i tvoji,ali što se ti sramiš biti porijeklom Dubrovčanin,to rješi sam sa sobom...meni je Marin Držić po nacionalnosti Dubrovčanin,a tebi i ovima što me napadaju Hrvat...jako učeni ljudi,a raspravljali bi o kanalizaciji u 21. stoljeću,što su naši pređi rješili davno,davno...sve mi se para da većina ovdje prisutnih nije vidjela vodokotlić do izza ovoga rata... pa nisi zar i ti dotepenac izabrda...?

Daru Daru · 04.11.2009. 10:31 0

Ne sjećam se da sam to pisao ovdje o svojim precima,ali neću sad pretraživat, svakako si u pravu, jesu tu su od davnih davnina. Samo sam napisao da ne želim o svojim precima pisat u temi o kanalizaciji :-)
Nisam "dotepenac izabrda" kako ti to nazivaš, ali nemam ništa protiv "dotepenaca" koji cijene i poštuju ovaj Grad. Na kraju krajeva puno tih "dotepenaca" je dalo svoj život u obrani Dubrovnika. Kad bi gledali samo tko je autohtoni Dubrovačanin koliko bi ljudi ostalo u Gradu i tko ti garantira da bi sve bili časni ljudi. Znam puno starosjedilaca koji čine štetu ovom Gradu.
Kažeš da se sramim bit porijeklom Dubrovčanin ??? to ne razumijem što si htio reć. Bez komentara osim da jesam Dubrovačanin i Hrvat.

C H E C H E · 03.11.2009. 14:05 0

Dragi moj ostroumni llovro,kakve veze trebinjci imaju sa ovim,vidim da te muce dublji problemi pa ti savjetujem da svratis do gradskog arhiva koji je otvoren svaki dan do 15 sati pa pronadjes porijeklo Rugjera Boskovica do tada ja cu te obavijestit- Orahov dol-općina trebinje,vjerovatno nisi bas nacitan po tim pitanjima.Ono sto odlikuje jednoga Gospara je nacitanost,tolerantnost i parlamentarnost.Vjerovatno je to bolje potroseno vrijeme ,procitat koju knjigu iz povijesti nego pljuckat ovako po portalu za dobrobit svih.
pozdrav

0 odgovora

antirevolucija antirevolucija · 03.11.2009. 16:56 0

@lloovro je Ilir, sad je sve jasno. Potomci Ilira žive malo južnije nakon što su ih Romani, a kasnije i Slaveni potjerali dalje prema Jugu (od Skadra južnije). Znaći ponosni Iliru sunarodnjače Skenderbega i Envera Hođe (Hoxa), pođi u Tiranu, tamo kopaj kanalu i traži Trebinjce. Da završim u tvome stilu ...gotovo,nema dalje priče!

0 odgovora

Tri čavla Tri čavla · 03.11.2009. 07:55 0

Očito da je tema jako VAŽNA ljudima na vlasti.........očito da su se kroz medije i kroz sve portale debelo potrudili da iznesu mnogo stručnih pojmova i fingiraju da su oni također žitelji ovog kraja.
postavlja se pitanje interesa?
Koji je i kakav INTERES vlasti da ovaj projekt u vrijeme besparice tako zdušno guraju*?
Ne radi se o jeftinom projektu pa tom logikom ako im je u interesu boljitak ljudi u Komolcu i Rijeci dubrovačkoj onda bi pristali na tih dodatnih 5 miliona koji bi projekt učinili prihvatljivim i žiteljima.
Treba analizirati, što je to što projekt koji traže žitelji razdvaja od projekta koji nude iz grada?
Koje su činjenice različite (osim što je skuplji) i zbog čega vlastodršci inzistiraju na sukobu sa mještanima?
Otkrijte TAJNE razloge i prestat će ovaj pritisak............uključite sve firme i vlasnike lidera Grada....i eto vam odgovora.

0 odgovora

Online korisnici:

  • Plocanka Plocanka
  • Ne registriran
  • Ne registriran
  • Ne registriran
  • Ne registriran
  • Ne registriran
  • Ne registriran
  • Ne registriran

Online novinari:

  • Silvia Silvia
  • Tonči Tonči
  • Antun Antun
  • Badu Badu
Nivas
Nivas.hr | Uploading 24/7
Interactive Design & Development
Ladislava Štritofa 1
Zagreb 10000 Croatia
Work 385-(0)1 | 2320-541
dubrovacki.hr
Dubrovački vjesnik d.o.o.
Vukovarska 10
Dubrovnik 20000 Croatia
Centrala 385-(0)-20-357-033